Descripción de la oferta
Descripció del treball
Cerquem professional amb la titulació d'atenció a les persones en situació de dependència o cures auxiliars d'infermeria per a treballar a la residència de gent gran La Vinya - Begues.
Responsabilitats
Acompanyaràs a les persones usuàries del centre, atenció a les necessitats assistencials, tals com higienes, allitament, etc.
Participaràs en les diferents activitats i tallers que s'hi desenvolupen, tot vetllant pel correcte estat de salut dels usuaris/es i atenent a les seves necessitats.
Condições (salari, horari, jornada) i beneficis
Contrato: Temporal per cobertures de vacances
Horari: Mati o tarda, funció de la necessitat i disponibilitat
Salari: Segons conveni
Jornada: 30 o 40 hores setmanals
Altres: Possibilitat de continuïtat
El salari i condicions de les places es regiran d’acord al Conveni GERCAT.
Requisits
Formació: Certificat de Professionalitat, Tècnic Cures Auxiliars d'Infermeria, o Tècnic d'Atenció a Persones amb Dependència.
Experiència: Aportar experiència demostrable en l'atenció a persones amb situació de dependència (valorable).
Perfil competèncial: Es cerquen professionals amb estil de comunicació proper, empatia i assertivitat i facilitat per treballar en equip. Orientats/des en millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones.
#J-18808-Ljbffr