Descripción de la oferta
Responsable de Recursos Humans i Desenvolupament de Persones
AManain Elevaciósom una empresa amb més de 20 anys d’experiència en la venda, el lloguer i el manteniment de maquinària d’elevació. Comptem amb quatre delegacions i continuem creixent i professionalitzant la nostra organització.
Volem incorporar un/aResponsable de Recursos Humans i Desenvolupament de Personesper treballar des de la nostra seu d’Amposta, amb desplaçaments puntuals a les diferents delegacions i que assumeixi la gestió integral de l’àrea i impulsi el creixement professional de la nostra plantilla.Funcions principals
Supervisiò de la gestiò d’altes, baixes, contractes, absències, vacances i incidències laborals.
Coordinació amb els responsables de les diferents àrees.
Gestió dels processos de selecció, incorporació i seguiment de noves persones.
Desenvolupament i seguiment dels plans de creixement professional.
Coordinació del pla de formació i dels processos d’avaluació.
Suport als responsables en la gestió dels seus equips i en les diferents delegacions.
Seguiment dels principals indicadors de Recursos Humans.Què busquem
Experiència generalista en Recursos Humans.
Coneixements de gestió laboral i administració de personal.
Experiència en selecció, formació i desenvolupament de persones.
Persona autònoma, organitzada, resolutiva i amb iniciativa.
Capacitat per coordinar-se amb diferents responsables i fer avançar projectes.
Bon tracte, discreció i capacitat d’escolta.
Bon domini d’eines informàtiques i programes de gestió de Recursos Humans.
Disponibilitat per desplaçar-se puntualment entre delegacions.Es valorarà formació en Relacions Laborals, Psicologia, Recursos Humans, ADE o similar, així com experiència en empreses industrials o de serveis.Què oferim
Projecte estable i amb recorregut .
Posició amb autonomia i contacte directe amb Direcció.
Possibilitat de liderar una àrea estratègica per a l’empresa.
Empresa dinàmica, en creixement i orientada a la millora contínua.
Jornada completa de 37,5 h setmanals .
Condicions econòmiques segons experiència.
Incorporació a convenir.A Manain creiem que el creixement de l’empresa depèn del creixement de les persones. Busquem algú que comparteixi aquesta visió i que ens ajudi a convertir-la en accions concretes. Aquesta orientació al talent, el treball en equip i la millora contínua és coherent amb el posicionament que Manain ha expressat públicament.Envia la teva candidatura a , indicant a l’assumpte:
“Responsable de Recursos Humans i Desenvolupament de Persones”